De klant-
tevredenheids-
versnellers

Facturen versturen, een verhuis regelen, betalingsplannen opmaken, …  we het allemaal!

Dit is het kloppende hart van Eneco, de grootste afdeling in het bedrijf. We beheren er alle klantprocessen en zetten de klant centraal in al onze operaties. Dat doen we voor consumenten, maar ook voor zakelijke klanten.

Wat onze teams doen

De verantwoordelijkheden van de Customer Service afdeling zitten verspreid over volgende teams:

  • Customer Relations

  • Fulfillment & Move

  • Billing & Collections

  • Business Relations

  • Project & Performance

Customer happiness? Het recept.

Onze ambitie is om onze organisatie verder uit te werken vertrekkende vanuit de customer journey en daarbij een End-2-End opvolging te garanderen.

Binnen Customer Service staat de mens centraal. Zo streven we niet alleen naar een goede klantentevredenheid, maar willen we ook dat onze medewerkers met goesting komen werken. Dagelijks werken we met z’n allen aan een aangename werkomgeving en bekijken we hoe we onze samenwerking onderling kunnen verbeteren binnen en buiten onze afdeling.

We gaan in gesprek met elkaar en bekijken wat er goed gaat en hoe het beter kan.

Waarom een job in Customer Service?

People story #A

"Wervende tease van het verhaal (mss een straffe quote)"

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.

Heb je vragen?

Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze recruiter

Margot Debue

Recruiter

Niets gevonden?

Schrijf je in voor onze job alert!