Facturen versturen, een verhuis regelen, betalingsplannen opmaken, … we het allemaal!
Dit is het kloppende hart van Eneco, de grootste afdeling in het bedrijf. We beheren er alle klantprocessen en zetten de klant centraal in al onze operaties. Dat doen we voor consumenten, maar ook voor zakelijke klanten.
De verantwoordelijkheden van de Customer Service afdeling zitten verspreid over volgende teams:
Customer Relations
Fulfillment & Move
Billing & Collections
Business Relations
Project & Performance
Onze ambitie is om onze organisatie verder uit te werken vertrekkende vanuit de customer journey en daarbij een End-2-End opvolging te garanderen.
Binnen Customer Service staat de mens centraal. Zo streven we niet alleen naar een goede klantentevredenheid, maar willen we ook dat onze medewerkers met goesting komen werken. Dagelijks werken we met z’n allen aan een aangename werkomgeving en bekijken we hoe we onze samenwerking onderling kunnen verbeteren binnen en buiten onze afdeling.
We gaan in gesprek met elkaar en bekijken wat er goed gaat en hoe het beter kan.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.